Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 3, 2011

rindu setengah mati !

Hari ni aku da balik kerat0ng,,sedar x sedar da 5 hari aku duk umh angah kt puc0ng.. cptnye mse b'lalu,,dlm ht xsnggup ase nk balik tp nk wt cmne lau xbalik kang pe plak mak n ayh aku ckp... smlm aku hang 0ut puas2 ngn my hubby..pegi IOI mall puc0ng... aku ni mmg kaki jln smpai die p0n xlarat nk layan aku,,tp die p0n sme jugakk... hahaha,,sme jer dua2... sbnrnye x plan p0n nk pegi mall 2,,, die tnye nk pegi mne then aku ngn sp0ntannye ckp IOI mall,then die p0n menghalakan keta ke sne... pusing2 satu mall,usha2 jer sbb xde niat p0n nk pegi sh0pping s0 wit spare tuk sh0pping p0n xbwk,,(pdhal budget lari)hahah.. melihat shjalah yg t'mampu...huhu... then da xtau nk pegi merayap mne plus da letih plus time 2 lalu dpn GSC t'timbul larh idea tuk tgk m0vie...usha2 m0vie pe yg besh,, "wahh khurafat,,di0rng ckp besh,,j0mm tgk abg ?" abg aku ni jenis layannn jer lau pe yg aku ckp,s0 da decide nk tgk ape,then beratur beli tiket.. c0uple seat blkg skali tgh2,,wahh r0mantik gila uh... hahaha... time 2 bru kul4,m0vie start kul5,,lmbt ag uh,, "abg lapaa j0m laa pegi mkn dlu lmbt ag ni lau nk tggu p0n".. kami p0n menuju ker f0od court,,Menu : r0asted rice n BBQ rice,, b0leh laaa sekadar nk alas perut(kurang sedap) huhu... then pas mkn ngam2 tepat kul5 kami mas0k panggung... da start da time serammm2,aku ni nk kate brani x brani sgt laa.. tgk smbil2 tutup mata dgn shawl,,haha...abg aku ckp,, "haaa td nk tgk sgt xpyh laa tutup2 mata tgk jelaaa" hohoho... aku tak0t xdpt tdo mlm uh... serammmmmm bangat!!! huhuhu.. emm last kua ngn die,, hr ni aku da balik ktg,,sedihhh :( tp nk wt cmne... syg rinduuuu sgt2 kt abg!!! sgt2.... ase sunyi sgt2 bile xde abg,,,xde spe nk layan kerenah syg ni.. miss u,,miss u,,miss u like crazy uh !!!

No comments:

Post a Comment